Zwroty i reklamacje

Reklamacja

Jeśli artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji do biura obsługi klienta drogą mailową lub telefonicznie podając:

-numer faktury/paragonu

-krótki opis wady

Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Procedura zwrotu

Zwrot zamówienia krok po kroku

Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu

Prosimy o poinformowanie nas o przyczynach zwrotu.

Jeśli produkt okazał się wadliwy prosimy o przekazanie szczegółowych informacji drogą mailową oraz przesłanie zdjęć wad  produktu.

Krok 2: Nadanie przesyłki zwrotnej

Adres magazynu do zwrotów: Ksawerów ul. Wolska 5, 95-054

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Krok 3: Zwrot należności

Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas potwierdzenie.

W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności, tą samą drogą otrzymasz zwrot środków. Jeśli opłaciłeś zamówienie za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe.

 Jeśli dokonałeś opłaty poprzez serwis PayPal lub PayU pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl