Jeśli artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji do biura obsługi klienta drogą mailową lub telefonicznie podając:
-numer faktury/paragonu
-krótki opis wady
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Procedura zwrotu
Zwrot zamówienia krok po kroku
Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu
Prosimy o poinformowanie nas o przyczynach zwrotu.
Jeśli produkt okazał się wadliwy prosimy o przekazanie szczegółowych informacji drogą mailową oraz przesłanie zdjęć wad produktu.
Krok 2: Nadanie przesyłki zwrotnej
Adres magazynu do zwrotów: Ksawerów ul. Wolska 5, 95-054
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Krok 3: Zwrot należności
Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas potwierdzenie.
W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności, tą samą drogą otrzymasz zwrot środków. Jeśli opłaciłeś zamówienie za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe.
Jeśli dokonałeś opłaty poprzez serwis PayPal lub PayU pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.